1. Főoldal
  2. Cikkek
  3. Játékok
  4. Star Wars Battlefront II – Patch 2.0 – gyökeres változások

Star Wars Battlefront II – Patch 2.0 – gyökeres változások

Játékok

„A játék szívműtéten esett át” – jelentették ki kicsit viccesen a fejlesztők, amivel teljesen egyetértek, hiszen a mai javítócsomaggal egy teljesen új fejlődési rendszert, valamint egy kevés új-régi (vagy régi-új) tartalmat is kapunk. A fejlődési rendszerről egyébként részletes angol nyelvű leírást itt és itt olvashattok, ezek magyar fordítása pedig megtalálható a Star Wars Battlefront – Hungary csoportban, viszont a lényeg természetesen a cikkben is le lesz írva.

Alapvető információk

A nagy változásokkal mellett mától az összes hős és hős űrhajó ingyenesen elérhető a játékban, valamint a 2015-ös játékból áthozták a Bespin Administrators Palace pályát is, amin egyelőre Heroes vs Villians, Blast, valamint limitált ideig Jetpack Cargo módot tudunk játszani (természetesen a többjátékos módok mellett Arcadeban is játszható). Ezen felül egyjátékos módban (Arcade) az összes kártya elérhető lesz epic szinten, ezzel garantálva a jobb játékélményt.

Azt javaslom, térjünk is rá a lényegre. Íme a Patch 2.0 release notes magyar változata, a Star Wars Battlefront – Hungary csapata jóvoltából! 

Hősök

Iden Versio

Iden eléggé nagy erősítésre volt rászorulva, ezért ezúttal nagy hangsúlyt fektettek rá a fejlesztők.

ÁLTALÁNOS JAVÍTÁSOK

  • 550-ről 650-re emelték az alapéletét
  • Kijavították a hibát, amikor a Secondary Fire kiegészítő nem jelent meg Iden TL-50 fegyverén

 

DROID PAJZS

A Droid Shield képesség túl rövid ideig lehetett aktív. Ezentúl 10 helyett 12 másodpercig marad aktiválva.

PULSE CANNON

Kissé átdolgozták Iden Pulse Cannon fegyverét is, viszont a jövőben további változtatásokat fognak rajta végezni. Mostantól gyorsabban tudunk tüzelni vele, kevesebbet sebez, viszont pontosabb. Még egy apró változás: Iden most már könnyebben vált a TL-50 és a Pulse Cannon között.

  • Újratöltődési idő 5 helyett 1 másodperc
  • Célzáskor (ráközelítés) 80%-kal emelkedik a sebzés (kivéve a robbanási sebzést)
  • 25 helyett 0.6 másodperc alatt éri el a maximális erősségi/töltöttségi szintet
  • Amikor nem célzunk, a szórásszög 2 helyett 0.2 fok
  • A fegyver kilengését csökkentették
  • A kezdő sebzés (legalacsonyabb) 100 helyett 40
  • A végső sebzés 150 helyett 100
  • A kezdő sebzés távolsága 125 helyett 30 méter
  • A végső sebzés távolsága 150 helyett 50 méter
  • A robbanási sebzés 80 helyett 20

 

HOT SWAP – kártya

Mostantól ez a kártya arra fog szolgálni, hogy a droiddal való sokkoláskor (Droid Stun) Iden számára HP-t ad. A továbbiakban ehhez a kártyához is várható néhány további változtatás.

Boba Fett

JETPACK

Sokan hasonlítgatták az F-15-höz, valamint azt is tudomásul vették a fejlesztők, hogy a játékosok  szeretik Boba Fett jetpackját, viszont egy picivel lassabb lett.

ÉLET

Boba Fett élete 500 helyett 550, hisz ilyen téren ő volt a leggyengébb hős.

Leia Organa

Leia alapkinézetét egy képregényből vették a fejlesztők, viszont a játék megjelenésekor nem megfelelő hajstílust kapott. Ez javítva lett. Viszonylag jó hős volt eddig is, viszont a fejlesztők majd még ránéznek a Squad Shield képességére, hogy az Heroes vs. Villians módban is előnyös legyen. Azt szeretnék, ha egyfajta csata iránytó szerepe lenne a karakternek. Olyan változtatásokat kapott, amelyektől akár lézerkardot használó ellenfelek ellen is használhatóbb lesz:

  • 150 helyett 200 a maximális élet regenerálódás
  • A regenerálódás előtti idő 5 helyett 4.5 másodperc

Han Solo

Han nem rendelkezett defenzív képességekkel, ezért picit ésszerűtlen volt viszonylag alacsony életet adni neki, mert eléggé sebezhető volt.

  • Az alapélet 600 helyett 650
  • Javították a hibát, amikor a DETONITE CHARGE nem robbant fel a levegőben

Darth Vader

  • Kijavították a hibát, amikor Darth Vader PUNISHING GRIP képesség nem megfelelően működött
  • Kijavították a hibát, amikor a SABER THROW képesség használatakor a fénykard a falakon is átment (Takodana pályán)

Emperor Palpatine

  • Kijavították a hibát, amikor Palpatine LIGHTNING ABSORBTION kártyája nem adott megfelelő mennyiségű életet

Chewbacca

  • A STUN GRENADES képességet nem lehet aktiválni, amennyiben valamelyik másik képesség épp aktív

Rey

  • Az INSIGHT képesség használatakor más játékosok számára nem kell, hogy látszódjon egy kör Rey alatt

Yoda

  • Az UNLEASH képesség használatakor a hatáskör ezentúl rendesen jelenik meg
  • Kijavították a hibát, amikor a PRESENCE képesség használatakor Yoda nem tudott kilépni a rögzítő hatásokból (pl. shock, stb.)

Finn

  • Kijavították a hibát, amikor a DEADEYE képesség használata után nem tűnt el az UI jelölő.

Lando Calrissian

  • Kijavították a hibát, amikor a játékosok nem tudtak Landoval játszani, ha valaki épp Hannal volt a pályán

Kasztok, Speciális egységes és járművek:

Assault

  • Kijavították a hibát, amikor a fegyver hűtése nem működött megfelelően a fegyver kiegészítőivel


Officer

ÁLTALÁNOS

  • Kijavították a hibát, ahol a „Megnövelt hűtés” (Increased Cooling) nagyobb hűtést biztosított, mint kellett volna
  • Javított leírás a Homing Shot-ról annak tisztázása érdekében, hogy több rakétát tud lőni egy helyett.
  • Kijavították a hibát, amikor a fegyver hűtése nem működött megfelelően a fegyver kiegészítőivel

ALAP PISZTOLY

  • A végső sebzés csökkentve 20-ról 17-re


SE-44C

  • Lövések számának csökkentése 25-ről 17-re mielőtt a fegyver túlmelegszik.
  • Increased Cooling kiegészítő használata esetén a lövések számának csökkentése 49-ről 25-re
  • A fegyver sebzési-távolságának csökkentése 40-ről 30 méterre


OFFICER’S PRESENCE

  • OFFICER’S PRESENCE használatával a kapható pontokat csökkentettük függetlenül, hogy 1 vagy 19 szövetségesre hat
  • Az OFFICER’S PRESENCE pontok halmozódtak, ami azt jelenti, hogy egy Officer több ezer Battlepointot tudott farmolni bármilyen erőfeszítés nélkül. Ahhoz, hogy ezt javítsuk a halmozódási szabályt eltávolítottuk a játékból.

TURRET

  • A Turret mostantól megjelöli az ellenséget és lőni kezdi. A megjelölt ellenség kizárólag annak az Officernek látható, akié a Turret.


Specialist

THERMAL BINOCULARS

  • A megjelölés szabály bekapcsolva; az IMPROVED THERMAL BINOCULARS képességgel több ideig látható a megjelölt ellenség.
  • Hozzáadva 25 pont megjelölésenként

 

ÁLTALÁNOS

  • Kijavították a hibát, amikor a fegyverek hűtése nem működött megfelelően a fegyverek kiegészítőivel


Heavy

  • Kijavították a hibát, amikor a SENTRY használata lehetséges volt belső nézetből.
  • Kijavították a hang hibát, ami „beakadt” a SENTRY képesség használatakor.
  • Kijavították a hibát, amikor a fegyverek hűtése nem működött megfelelően a fegyverek kiegészítőivel


Aerials

  • Kijavították a hibát, amikor az IMPROVED ROCKET LAUNCHER Star Card nem csökkentette az újratöltési időt, ahogy kellett volna neki.
  • Az Aerials egységek animációjának javítása kitérés esetén.
  • Frissítettük az Aerial egységek leírását, még tisztábbá téve a különbségeket.
    Jump Trooper --> Imperial Jump Trooper & First Order Jump Trooper.
    Rocket Jumper --> Rebel Rocket Jumper & Resistance Rocket Jumper


Enforcers

  • Kijavították a hibát, amikor a Death Trooperek nem látták a fehér körvonalat a Sonic Imploder vakítása alatt álló ellenségeken.
  • Kijavították a hibát, amikor a robbanási területe a SONIC IMPLODER-nek nem növekedett az EXPLOSIVE EXPERT Star Card használatával.

AT-ST

  • Kijavítva a hiba, amikor az AT-ST gránátvetőjét (GRENADE LAUNCHER) nem lehetett használni az aktiválás után

 

Játékmód változások:

Galactic Assault
Takodana

  • Újradolgozott védelmi újraszületési pontok (spawnpoint) a második fázisban (Phase 2), ezáltal közelebb téve a feladat végrehajtásához.
  • Az AT-ST árának növelése 1500-ról 2500-ra a Takodana pályán.


Kashyyyk

  • Újradolgozott spawnpointok a harmadik fázisban (Phase 3), közelebb téve a feladatokok végrehajtásához.
  • Az LAAT újraszületési ideje megnövelve 30 másodpercre
  • Kijavítva a hiba, amikor az MTT életereje nem jól látszódott, ezért néha nem megfelelő állapotba került.


Deathstar II

  • A spawnpointok korrigálásával a második és harmadik fázisban könnyebb védőknek, míg az első fázisban a támadóknak kedvez a pálya.


Tatooine

  • A második fázisban a védők számára a korrigált spawnpointok, könnyebbé téve a pozíciókeresést illetve szétszóródást.
  • A második fázisban a támadók spawnpointjai közelebb lettek téve a feladathoz, könnyítve számukra a támadást
  • A harmadik fázisban a védők spawnpointjai közelebb kerültek a feladathoz, így könnyítve számukra a védelmet
  • Számos vizualizáció javítása: a bevillanó LOD-k (Level of Detail) csökkentése, élesebb textúrák, javított tárgyak és világítás, pár elpusztítható dolog, illetve környezeti részletezés
  • Beállított frekvencia, amivel az alternatív fénybeállítások megjelennek


Kamino

  • Az LAAT árának megnövelése 400-ról 1000-re
  • Az LAAT újraszületése megnövelve 30 másodpercre


Jakku

  • Kijavították a hibát, amikor a játékosok az AT-ST-be születtek újra


Endor

  • Javítva és újra gondolva a nappali fények beállítása
  • Beállított frekvencia, amivel az alternatív fénybeállítások megjelennek


Blast

  • Javított újraszületési zónák (spawn zones) a Starkiller Base-n


Starfighter Assault

  • A vadászgépek lövéseinek szórási sebzése a földi egységek ellen 50%-al csökkentve
  • Javítva a hiba, amikor az MVP képernyője folyamatosan rázkódott.


Jetpack Cargo

  • Számos javítás történt az UI átlátszóságán, a játékosok meccs közbeni csatlakozásával, valamint a rakománnyal való újraszületési hibával kapcsolatban

Arcade

  • Kijavítva a hiba, amikor az AI statikussá vált és nem ismerte fel a játékost
  • Kijavítva a hiba, amikor a Mérföldkő hiányzott a kör végére, ha teljesítve lett a küldetés
  • Javítva a hiba, amikor a csatára vonatkozó beállítások átfedésbe kerültek a töltő képernyővel
  • Kijavítva, amikor Phasma Kapitány kezelőfelülete került mindkét játékoshoz osztott képernyőn való játék esetén.
  • Javítva a hiba, amikor lehetséges volt az AI-tól távol maradni a Death Star II pályán
  • Számos javítás történt azokon a területeken, ahol Boba Fett ki tudott repülni az AI hatótávolságából
  • Javítva az AI falokon és épületeken átjárási képessége a Tatooine pályán.
  • Kijavítva a világítási probléma a Duel of Crait pályán
  • Kijavítva a ticketek számolása, amikor a játékos kiesik a pályán a Kashyyyk pályán Versus mode játszása közben.

Általános fejlesztések és javítások:

  • Kijavítva néhány terület, ahol a játékosok be tudtak ragadni a Mos Eisley pályán
  • Javított ütközések (collision) a Mos Eisley pályán, elkerülve a problémát, amikor a kamera akkor is rázkódott, amikor nem kellett volna.
  • Javítva néhány terület, ahol a játékos betudott ragadni a Hoth bázison
  • Javított szerkezeti ütközések (collision) a Starkiller Base-n
  • Javított ütközés (collision) a Kamino pályán, hogy a ne érjenek el a játékosok olyan területeket, amiket nem kéne-
  • Javított ütközés (collision) a barlang bejáratnak a Crait pályán.
  • Javítva néhány terület, ahol a játékos be tudott ragadni a Naboo pályán
  • Javítva néhány terület, ahol a játékos be tudott ragadni az Endor pályán
  • Javított ütközés (collision) a Yavini épületeknek és fáknak elkerülendő, hogy a játékos be tudjon ragadni
  • Javítva néhány terület, ahol a játékos be tudott ragadni az Kashyyyk pályán
  • Javítva a hiba, amikor a játékosok lezárt slotokba tudtak Star Card-ot tenni.
  • Kijavítva a hiba, amikor a Star Card kisebb átláthatósággal jelent meg az újraszületés után
  • Javítva a hiba, amikor a felhasználó meg volt akadályozva abba, hogy csoportokhoz vagy szerverhez csatlakozzon, miközben más csoportokban volt másik szerveren
  • Kijavítva a hiba, ahol a sárga „NEW” jelölő rosszul látszódott.
  • Kijavítva a „Heights and Greatness” mérföldkő, ami nem megfelelően számolt
  • Kijavítva a „Double Your Efforts” kihívás helytelenül fordítása
  • Kijavítva a világítási hiba, ami miatt fekete sziklákat lehetett látni az Endoron
  • Kijavítva az UI villódzási hibája, amikor a játékos átállította a játék ablakának méretét.
  • Az Aerial egységek leírásának javítása.
  • Számos bug kijavítása és javított animáció az Endoron található élővilágról.
  • Kijavítva a hiba, amikor Hősök be tudtak szállni egy-egy járműbe, miután onnan kiszállt egy gyalogos
  • Kijavítva a hiba, amikor a játék teljesen beragadt, ha a felhasználó többször ki és bejelentkezett.
  • Kijavítva a hiba, amikor a játék alkalomadtán befagyott, miközben a Collection fülön böngészett a játékos.
  • Javítva a hiba, amikor a töltési képernyő akaratlanul is több töltési időt vett igénybe bizonyos grafikus kártyák esetében.
  • Kijavítva a hiba, amikor a játékosok néha elvesztették a beállított felszerelést (loadout), amikor folytatták a küldetést Kampány módban
  • Számos összeomlási hiba javítva
  • Hozzáadott Ansel támogatás az Nvidia kártyák számára Arcade módban (https://www.geforce.com/hardware/technology/ansel)
  • Hozzáadott shader elő-összeállítás a DX12-höz, hogy csökkentse a szaggatást (stutter) a játék közben. Látható a töltőképrenyők közben, amikor a folyamat alkalmazásra kerül:

Ismert hibák

  • Endor Galactic Assault – Az AT-AT –nak helytelenül van friendly fire-je (baráti tűz), amikor felrobbantja a hangár bejáratát.
  • Darth Maul SABER THROW képessége nem mindig találja el a célpontját.
  • Helytelenül alkalmazott „matricák” Crait felszínén
  • A karakterek lába néha átesik a falon, amikor fordulnak
  • A fejlövésekért kapott pontok nem számlálódnak az eseménynaplóban
  • Az XP sáv nincs animálva a meccs végén

 

Ennyi lenne a mai hibajavító csomag tartalmának összefoglalója. Reméljük mindenkinek, vagy legalább a nagy többségnek tetszik az új fejlődési rendszer. Az erő legyen veletek! :)

IIMalevolenceII és KovJonas

 

kovjonas profilképe
Kovács Jónás @kovjonas +86 Hobbi web-designer, kezdő 3D modellező, LEGO őrült.
0 hozzászólás
Hozzászóláshoz jelentkezz be vagy Regisztrálj!