1. Főoldal
  2. Cikkek
Bemutatkozik a Mecabricks Render Farm - 1. rész
kovjonas 2018.01.13 17:16 166 0
Már egy ideje ott motoszkál a fejemben a gondolat, hogy megosztom a nagyvilággal a LEGO modellek renderelésének alapjait és néhány tapasztalatomat a Mecabricks-Blender párossal kapcsolatban, úgy néz ki ennek most el is jött az ideje, hisz mától elérhető a...
2018/01/w32005-21-19-create-30261901280.jpg Dev
[OOPweb] Magic methods és az öröklődés
vmarci21 2018.01.05 21:19 203 0
Megérkeztünk cikksorozatunk negyedik részéhez, melyben be is fogjuk fejezni az alapozást, a következő cikkben már ténylegesen elkezdjük a weboldalunk felépítését - mely közben azért még néhány dolgot meg fogunk ismerni. Amennyiben az...
2018/01/w32003-14-49-Declare-variables-not-war.jpg Dev
[OOPWeb] Változók és láthatóságuk
vmarci21 2018.01.03 14:49 194 0
Az előző részekben megtudtuk, mi az az objektum orientált programozás, majd létrehoztuk az első osztályunkat is - ha te esetleg mindezt még nem tetted meg, akkor nem véletlenül volt a bevezetőben a két link is elrejtve, nyugodtan olvasd el az előző részeket is! Viszont a...
2017/12/w32022-12-36-phpwallpaper.jpg Dev
[OOPWeb] Az első osztályom
vmarci21 2017.12.22 12:36 208 0
Cikksorozatunk legelső részében megismerkedtünk az objektum orientált programozás lényegével, és megtudtuk azt is, miért érdemes így programoznunk - ha viszont valamiért még nem olvastad el az előző - és egyben első - részt, akkor itt a...
2017/12/w32021-18-20-programmer-coffee-code.jpg Dev
[OOPWeb] Az Objektum orientált weboldal sorozat bevezetője
vmarci21 2017.12.21 18:20 203 0
Új cikksorozat veszi kezdetét az Into.hu-n OOPWeb címen, melyben az Objektum orientált programozás, és a weboldal fejlesztést fogjuk "egy tető alá hozni". Objektum orientáltan felépítünk a cikksorozat végére egy teljes weboldalt. - De ez még...