1. Főoldal
  2. Cikkek
  3. Játékok
  4. Star Wars Battlefront II - Patch 1.2 - Jetpack Cargo!

Star Wars Battlefront II - Patch 1.2 - Jetpack Cargo!

Játékok

Sokat kellett várni a ma kiadott hibajavító csomagra, de úgy néz ki megérte! Bevezetőnek kaptunk egy új módot és néhány újabb hős kinézetet! Lefordítottuk magyarra a mai patch tartalmát!

 

Jetpack Cargo


Egy új mód érkezett a játékba Jetpack Cargo néven, melyet érdemes már most kipróbálni, hisz csak korlátozott ideig lesz elérhető. Amennyiben már játszottatok az előző Battlefrontban is Cargo módot, akkor körülbelül úgy kell elképzelni ezt is, viszont ezúttal kizárólag jumptrooperekkel játszhatunk (jetpack és rakétavető kíséretében), valamint nem egymás bázisáról kell elvinni a rakományt, hanem a pálya egy meghatározott pontjáról kell a dobozt a saját bázisba eljuttatni.

 

Új Arcade pályák


Néhány pálya a multiplayer részből mától elérhető offline (Arcade módban) is, ezek pedig: Kashyyyk, Hoth, Endor, Crait, Jakku, és Death Star II.

 

Új hős kinézetek


Leia, Luke Skywalker és Han Solo is kapott új kinézetet, így a Hoth bolygón látható ruhában is játszhatunk velük. Ezek szintén korlátozott ideig lesznek megszerezhetők, valamint néhány játékon belüli feladatot kell teljesíteni ahhoz, hogy feloldjuk őket.
No, de térjünk a lényegre, hisz rengeteg hibajavítás történt  a Hősöknél, kasztoknál, pályákon és néhány játékmódban is. Ó, és mától kezdve mindenki kap alapból 2 emote animációt a katonáihoz, így nem kell mindet egyenként feloldani.

 

Javítások a hősöknél


Boba Fett
Lényeges változtatásokat eszközöltünk Boba Fett repülésében. Szerintünk imádni fogod a javított manőverezést! Továbbá fejlesztettük Fett EE-3-jának távolsági hatékonyságán. Korábban frusztráló volt lőni az EE-3 nagy szórásával, különösen repülés közben. Végeredményben felfejlesztettük az EE-3-at bizonyos területeken, kombinálva a repülás-változásokkal reméljük, hogy Boba Fettel játszani a csatamezőn sokkal szórakoztatóbb lesz.


    ⦁ Jet Pack - Jet Pack kontrollálhatósága feljavítva
    ⦁ EE-3 - A minimum szórási szög lecsökketve 0.6-ról 0.4-re
    ⦁ EE-3 - A maximum szórási szög lecsökketve 1.2-ról 0.8-ra
    ⦁ EE-3 - Megnövelt végső sebzés, 20-ról 25 -re állítva
    ⦁ Megnövelt távolság, a sebzés csökkentésre 15 méterről 20 méterre állítva (ahonnan csökken a sebzése az EE-3-nak)

 

Iden Versio
Úgy hallottuk a visszajelzéseitek alapján, hogy Iden Droid kábításánál (Droid Stun) túl sok idő telik az aktiválás és kivitelezés között. Ezt sokkal lendületesebbé tettük de mivel éreztük, hogy ez egy jelentős változás ezért a droid sebzését kicsit csökkentettük.


    ⦁ Javítva: Iden drodja kábítása nem sebzett elsőre
    ⦁ Droid Stun - Csökkentve az aktiválás és kivitelezés közötti idő
    ⦁ Csökkentve a droid sebzése 50-ről 40-re

 

Bossk
Bossk Relby V-10 fegyverének néhol kínosan nagy visszarúgása volt. Egy kicsit csökkentettünk ezen, míg az animáción picit erősítettünk, hogy jobban hangsúlyozzuk a hatást. Továbbá Bossk csapdájának (Explosive Traps) sebzését csökkentettük, mert kicsit erősnek éreztük. A Multi-Trap Star Card értékei rosszak voltak és az Epic Star Card emelni tudta a sebzés távolságát. Ez akaratlanul is oda vezetett, hogy Bossk-nak túl nagy volt az AOE (Area of Effect/Területre ható) sebzése.


    ⦁ Relby V-10 - Visszarúgás csökkentve 5-ről 2.2-re
    ⦁ Explosive Traps - Csökkentett sebzés 80-ról 76-ra állítva csapdánként
    ⦁ Multi-Trap - A sebzés hatóköre javítva az aktuális Star Card számokhoz igazítva

 

Rey
Rey belelátás képessége (Insight) hihetetlenül nagy távolságra hatott, akár 75 méterre is a megfelelő Star Card-ok segítségével. Ez elég sok volt ezért úgy döntöttük, hogy drasztikusan csökkentjük. Folyamatosn nézni fogjuk, hogy ez milyen hatással van Rey teljesítményére.


    ⦁ Mind Control - A Mind Control sugara csökkentve 20-ról 18 méterre
    ⦁ Insight -  Insight sugara csökkentve 50-ről 30-ra
    ⦁ Far Sight - 10%-al csökkentett bónuszok (most 10, 20, 30, 40%)

 

Kylo Ren
Kylo Rennek két képessége is volt 25 másodperces újratöltéssel, amik miatt Kylo kevésbé hatékonynak bizonyult a többi karakterhez képest. Csökkentettük a Pull és Freeze képességek újratöltődését. Azt is éreztük, hogy a közeli célpontokkal szemben szüksége van némi sebződés csökkentésre, ezért adtunk neki - de csak mialatt a Frenzy képesség aktív.


    ⦁ Pull - Csökkentettük a Pull újratöltődését 25-ről 20 másodpercre
    ⦁ Freeze - Csökkentettük a Freeze újratöltődését 25-ről 24 másodpercre
    ⦁ Frenzy - Kylo Rennek mostantól 40%-os sebződés csökkentése van a Frezny képesség alatt

 

Luke Skywalker
Meghallgattuk a kívánságotokat, hogy Luke gyorsabban tudjon futni, ezért ezt megnöveltük annyira, hogy ne rontsa el az animációját. Úgy döntöttünk, hogy Luke-ot inkább a "Hit&Run" (Üss és szaladj) játékstílushoz igazítjuk. Mostantól gyorsan be tud futni egy-egy csatába majd ki onnan, hogy az életerejét visszanyerve a következőbe tudjon szaladni.


    ⦁ Luke sprintjének sebessége megnövelve 0.6 méter/másodperccel
    ⦁ Luke életereje megnövelve 700-ról 750-re
    ⦁ Az életerő regeneráció rátája megnövelve 50-ről 110-re
    ⦁ A regeneráció késleltetése csökkentve 5-ről 2.7-re
    ⦁ A maximális regeneráció érteke csökkentve 250-ről 200-ra

 

Emperor Palpatine
Palpatine Császárnak mostantól a látóterében kell lennie a célpontoknak, hogy sebezze őket a Sötét aura (Dark Aura) és az alapértelmezett Villám képességgel (Lightning). Ezek a képességek mostantól nem mennek át akadályokon és a falakon. Míg mi imádtuk a fantázia beteljesítését, a frusztráció hogy mi sebez titeket túl nagy volt, hogy ne cselekedjünk az ügyben.


    ⦁ Lightning - A képesség maximális távolsága megnövelve 12-ről 14 méterre mialatt nem halad át többet akadályokon (collision check)


Chewbacca
Chewbacca-nak volt az egyik leghosszabban ható kábítás képessége és ez elég erőssé tette őt a játékban. Ugyanakkor mi szeretnénk ezt a kábítást taktikusabbá tenni, ezért csökkenettük a hatás idejét.


    ⦁ Stun Grenade - Az okozott sokk ideje csökkentve 1.6 másodpercről 1 másodpercre
    ⦁ Csökkentettük a Bowcaster oldalsó lövedékeinek robbanási sebzését 25-ről 21-re
    ⦁ A "furious Bowcaster" oldalsó lövedékeinek sebzése 12-ről 10-re csökkentve

 

Yoda
Yoda fénykard támadásai nagyon gyengék voltak a többi fénykardot használóhoz viszonyítva, ezért ezen növelnünk kellett jelentősen. Ezenfelül, hogy Yoda még hűebb legyen a saját karakteréhez képest, változtattunk a Barrier képességén. Ez mostantól megszakítja az immobilizáló (mozdulatlanná tevő) effekteket aktiváláskor.


    ⦁ Fénykard - A sebzése megnövelve 80-ról 115-re
    ⦁ Barrier - Hozzáadott funkció, amivel az immobilizáló effektusokat megszakítja aktiváláskor.
    ⦁ Unleash - Megnövelt energia visszatartási idő 0.7-ről 0.9 másodpercre állítva
    ⦁ Unleash - Megnövelt sugár, 40-ről 45 fokra állítva.
    ⦁ Unleash(Star Card) - Megnövelt első szint sebzés 100-ról 110-re, második szint sebzése 125-ről 130-ra, harmadik szint sebzése 150-ről 160-ra és a negyedik szint sebzése 175-ről 190-re állítva

 

Lando Calrissian
Úgy éreztük, hogy Lando hatékonyságán növelni kell a fénykardot használó ellenfelekkel szemben. A legjobb eszköz, ami ellenük volt egy 25 másodperces visszatöltés (Disruptor).Ezért jelentősen csökkentettük a Disruptor és a Smoke Grenade képességek visszatöltését.


    ⦁ Disruptor - A visszatöltési ideje 25 másodpercről 19-re csökkentve.
    ⦁ Smoke Grenade - A visszatöltési ideje 15 másodpercről 14-re csökkentve

 

Darth Vader
Változtattuk a fojtogatás (Force Choke) rendszerén, hogy egyszerűbb legyen Vader-nek és célpontjainak. Ezen felül, hogy Vader inkább "tankos" karakter legyen, bónusz életerőt adtunk neki mialatt a Focused Rage képessége aktív.


    ⦁ Focused Rage - Vader mostantól 200 átmeneti életerőt kap, mialatt a Focused Rage képessége aktív
    ⦁ A maximum életerő csökkentve 900-ról 800-ra

 

Captain Phasma
Visszajelzéseitek alapján feljavítottuk Captain Phasma botját (staff), hogy még gyorsabb és még gördülékenyebb legyen a használata.


    ⦁ Staff Strikes - A képesség animációjának gyorsasága megnövelve
    ⦁ Staff Strikes - Megnövelt sebesség az egyes csapások között
    ⦁ A staff és az elsődleges fegyver közötti váltás gyorsasága megnövelve.

 

 

Kasztok, speciális egységek és katonák


A "'dodge" (vetődés) képesség túlságosan sok előnyt adott egyes helyzetekben, például a sebzést csökkentette, valamint a fénykardot használó hősök nem tudták eltalálni az ugráló-vetődő katonákat és nem tudták sebezni sem őket.


Ezt úgy küszöböltük ki, hogy megadtunk egy bizonyos időközt vetődés közben, amikor sebezhetetlen a játékos (azaz élvezheti a fent említett előnyöket), így jobban kell időzíteni az ugrást ahhoz, hogy kivédjen egy-egy támadást. A tesztelések során úgy láttuk ezzel jobb lett ez a képesség, viszont továbbra is figyelni fogjuk a játékosok véleményét erről.
Nézzük a további javításokat:


    ⦁ Minden kasztnál - a fegyvereknél, amelyeknél van dual zoom lehetőség, mostantól csak akkor lesz fényjelzés, ha valóban kétszeres nagyítást használ az adott játékos.
    ⦁ Minden katona 2 alapértelmezett emote animációt kap.
    ⦁ Lecsökkentettük a várakozási időt a melee (ütés) képesség és a tüzelés között, tehát miután ütöttünk, nem kell annyira sokat várni ahhoz, hogy ismét elkezdhessünk tüzelni.
    ⦁ Assault - A Vanguard Shotgun 14 helyett 12-t sebez
    ⦁ Assault - CR2 - a Super Success opción javítottunk
    ⦁ Heavy - az előző javítócsomagban legyengített Supercarged Sentry fegyver ismét lassabban melegszik túl
    ⦁ Officer - Blurrg-1120 - még kisebb lett a sebzése (37 helyett 35, majd nagyobb távolságon 20 helyett 16)

 

Mérföldkövek


Ezentúl az egyes feladatok teljesítése után a játékosok automatikusan megkapják a jutalmakat, nem kell azokat a menüben külön feloldani, továbbá a feladatok megjelenésén változtattunk egy picit (a Career fül alatt). Néhány változás egyes mérföldkövek követelményeiben:


    ⦁ "Making an Impression" - 25 helyett már csak 10 ölés kell a teljesítéséhez
    ⦁ "Starting Heavy Training" - 10.000 helyett 2500 pontot kell gyűjteni a teljesítéséhez
    ⦁ "Stay True" - 40 helyett 20 ölés kell a teljesítéséhez
    ⦁ "Starting Assault Training" - 5000 pont helyett csak annyi a kritérium, hogy 50 célpontot jelölj ki a Scan Dart képesség segítségével

Pályajavítások


    ⦁ Kamino - az 1. és 3. szakasz Galactic Assault módban a támadók számára könnyebb
    ⦁  Tatooine - a Galactic Assault 1. szakaszában megváltoztak a spawn pontok, néhány fedezéket hozzáadtunk a pályához, valamint itt is a támadók számára könnyebb lett a játékmenet.
    ⦁ Hoth - a Galactic Assault 2. szakaszában megváltoztak a spawn pontok, így nem fogja az AT-AT megölni az épp belépett katonákat.
    ⦁ Naboo - a Galactic Assault 2. szakaszát javítottuk
    ⦁ Endor - a menekülési (fallback) idő 30 helyett 45 másodpercre lett meghosszabbítva

Hibajavítások a pályákon:
    ⦁ Jakku - kijavítottunk egy hibát, amikor Galactic Assault módban egyes esetekben nem jól jelent meg a figyelmeztető üzenet és a számláló
    ⦁ Jakku - a csatatér határain is javítottunk, így az AT-ST nem tudja kihasználni ezt arra, hogy a pálya körül lépkedjen
    ⦁ Jakku - fizikai hibákat (ütközés, stb.) javítottunk
    ⦁ Endor - kijavítottunk egy hibát, ugyanis néha az AT-AT Orbital Strike képessége néha nem működött
    ⦁ Endor - kijavítottuk a hibát, amikor Strike módban a játékosok a csatatéren kívül léphettek be a csatába
    ⦁ Crait - a támadók belépési helye később lesz előretolva Galactic Assault módban
    ⦁ Crait - fizikai hibákat (ütközés, stb.) javítottunk
    ⦁ Takodana - már az első fázisban is lehet AT-ST lépegetőt használni a Galactic Assault mód első szakaszában
    ⦁ Hoth - kijavítottuk a hibát, amikor a játékosok nem tudtak egyes ajtókon átmenni a Galactic Assault utolsó szakaszában
    ⦁ Kashyyyk - a játékosok már nem tudnak a tárolók közé beszorulni
    ⦁ Kamino - a platformok szélén könnyebb mozogni
    ⦁ Yavin 4 - Boba Fett már nem tud olyan helyekre felrelpülni, amelyek igazából nem elérhetők más játékosok számára
    ⦁ Naboo és Kashyyyk - Kijavítottuk a hibát, amikor a gránátok átestek a padlón
    ⦁ Kijavítottuk a hibákat, amikor a játékosok valamilyen módon a csatatéren kívül rekedtek
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikoris az AI katonák egyes tárgyakon is át tudtak menni Arcade módban
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a környezetből jövő tűz nem okozott elég sebzést a játékosoknak

 

Alapvető hibajavítások


    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a játékosok a ládákból szerzett duplázott kártyákért nem kaptak kreditet. Amely játékosokkal előfordult ilyen, visszamenőleg meg fogják kapni a megfelelő mennyiségű kreditet.
    ⦁ A duplázott kártyákért több kredit jár:
 - Common – 200-tól 300
 - Uncommon – 400-tól 600
 - Rare – 800-tól 900
 - Epic – 1200-tól 3600
    ⦁ A lézernyalábok fényét növeltük
    ⦁ A B1-es droidok darabokra esésének lehetőségét 20% helyett 40%-ra emeltük.
    ⦁ A fénylő tárgyak kinézetén (fénylésén) javítottunk
    ⦁ A lézerkardok kinézetén javítottunk
    ⦁ U-Wing - az ágyú és a lézernyalábok kinézetén javítottunk
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a kamera rossz szögben állt amikor Darth Vader épp megfolytott egy játékost
    ⦁ Kör vége - kijavítottuk a hibát, amikor a pálya és a bevezető videó egybefolyt (Starfighter Assault mód)
    ⦁ A helytelen betöltési képernyőket javítottuk
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor egyes opciók a menüben nem jelentek meg
    ⦁ Kijavítottuk a kamera villogását, amikor hősként lép be a játékos Custom Arcade módban
    ⦁ Az AT-RT Repair képességét kijavítottuk, mert néha nem működött megfelelően
    ⦁ Javítottuk a hibát, amikor a játékosok nem kaptak "Heroic Sacrifice" bónuszt amikot megölte őket egy hős
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor Darth Vader nem kapott sebzést Luke Push képességétől, ha közel állt egy falhoz
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor az AAT tank túl sok sebzést kapott más tárgyakkal vagy járművekkel való ütközéskor
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a gránátok és ágyúk a kör vége után is tudtak sebzést adni
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a játékosok nem kaptak pontot gránáttal való ölés után, amennyiben őket is megölték
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor az AT-ST ellenséges egységként volt feltüntetve a radaron
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a hősök túl tudták élni a platformról való leesést Heroes vs Villians módban
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor másik kaszthoz tartozó kártyát is tudtak használni a játékosok
    ⦁ A színvakokra vonatkozó beállításokon is jaítottunk (a saját osztaghoz tartozó játékosok észrevehetőbbek)
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a Brawler Boost kártya egyes képességeket nem frissített
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a játékosok akarattal respawnolhattak egy másik helyen Heroes vs Villians módban
    ⦁ Kevesebb pontot kapnak a játékosok a Crait bolygón, amikor Ski Speederrel támadják a lépegetőket
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a karakter eltűnt combat roll után
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor a kampányban a célkereszt nem jelent meg célzás közben
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor Arcade módban az AI katonák egymást próbálták leütni
    ⦁ Kijavítottuk a hibát, amikor az Assault kaszthoz tartozó katonák a Scan Dart képességet használták az elsődleges fegyver helyett
    ⦁ Különböző hibajavítások Arcade módban
    ⦁ Stabilitási és teljesítmény javítása
    ⦁ Lokalizációs problémák javítása
    ⦁ Kijavítottunk néhány hibát a felhasználói felületen is

 

Hibák, amiről tudunk


    ⦁ Amikor Yoda a Presence képességét használja, nem szabadul egyes sokkolók hatásától 
    ⦁ Darth Vader Punishing Grip kártyájának hatása nem aktív, amikor a Force Choke képességet használja
    ⦁ Finn célkeresztje a Dead Eye képességtől a képesség inaktívvá válása után is aktív marad egyes esetekben
    ⦁ Palpatine első egyszerű és másodlagos támadása nem sebez
    ⦁ Yoda Feel the Force kártyájának leírása hibás
    ⦁ Yoda Master of the Force kártyája nem úgy működik, ahogy kellene
    ⦁ Rey Mind Trick képessége több játékost érint, mint kellene
    ⦁ Rey Far Sight kártyája jobban megnöveli az Insight képesség hatását, mint kellene
    ⦁ Az EL-16HFE célzási fénye nem jelenik meg kettős nagyításnál
    ⦁ Amennyiben duplázott kártyát kapsz egy ládából, megeshet, hogy a régi értéket írja ki a játék, viszont a fent említett magasabb összeget kapod. A játék újraindítása után helyrejön a probléma.

Ez lenne a mai nagy hibajavítási csomag tartalma. Nektek mi a véleményetek a játékról, valamint az új játékmódról? Írjátok meg hozzászólásban!


Fordította: IIMalevolenceII és KovJonas
Kép: -Havoc-Firstline


Az erő legyen veletek! :)

kovjonas profilképe
Kovács Jónás @kovjonas +86 Hobbi web-designer, kezdő 3D modellező, LEGO őrült.
0 hozzászólás
Hozzászóláshoz jelentkezz be vagy Regisztrálj!