„A játék szívműtéten esett át” – jelentették ki kicsit viccesen a fejlesztők, amivel teljesen egyetértek, hiszen a mai javítócsomaggal egy teljesen új fejlődési rendszert, valamint egy kevés új-régi (vagy régi-új) tartalmat is kapunk. A fejlődési rendszerről egyébként részletes angol nyelvű leírást itt és itt olvashattok, ezek magyar fordítása pedig megtalálható a Star Wars Battlefront – Hungary csoportban, viszont a lényeg természetesen a cikkben is le lesz írva.
Alapvető információk
A nagy változásokkal mellett mától az összes hős és hős űrhajó ingyenesen elérhető a játékban, valamint a 2015-ös játékból áthozták a Bespin Administrators Palace pályát is, amin egyelőre Heroes vs Villians, Blast, valamint limitált ideig Jetpack Cargo módot tudunk játszani (természetesen a többjátékos módok mellett Arcadeban is játszható). Ezen felül egyjátékos módban (Arcade) az összes kártya elérhető lesz epic szinten, ezzel garantálva a jobb játékélményt.
Azt javaslom, térjünk is rá a lényegre. Íme a Patch 2.0 release notes magyar változata, a Star Wars Battlefront – Hungary csapata jóvoltából!
Hősök
Iden Versio
Iden eléggé nagy erősítésre volt rászorulva, ezért ezúttal nagy hangsúlyt fektettek rá a fejlesztők.
ÁLTALÁNOS JAVÍTÁSOK
- 550-ről 650-re emelték az alapéletét
- Kijavították a hibát, amikor a Secondary Fire kiegészítő nem jelent meg Iden TL-50 fegyverén
DROID PAJZS
A Droid Shield képesség túl rövid ideig lehetett aktív. Ezentúl 10 helyett 12 másodpercig marad aktiválva.
PULSE CANNON
Kissé átdolgozták Iden Pulse Cannon fegyverét is, viszont a jövőben további változtatásokat fognak rajta végezni. Mostantól gyorsabban tudunk tüzelni vele, kevesebbet sebez, viszont pontosabb. Még egy apró változás: Iden most már könnyebben vált a TL-50 és a Pulse Cannon között.
- Újratöltődési idő 5 helyett 1 másodperc
- Célzáskor (ráközelítés) 80%-kal emelkedik a sebzés (kivéve a robbanási sebzést)
- 25 helyett 0.6 másodperc alatt éri el a maximális erősségi/töltöttségi szintet
- Amikor nem célzunk, a szórásszög 2 helyett 0.2 fok
- A fegyver kilengését csökkentették
- A kezdő sebzés (legalacsonyabb) 100 helyett 40
- A végső sebzés 150 helyett 100
- A kezdő sebzés távolsága 125 helyett 30 méter
- A végső sebzés távolsága 150 helyett 50 méter
- A robbanási sebzés 80 helyett 20
HOT SWAP – kártya
Mostantól ez a kártya arra fog szolgálni, hogy a droiddal való sokkoláskor (Droid Stun) Iden számára HP-t ad. A továbbiakban ehhez a kártyához is várható néhány további változtatás.
Boba Fett
JETPACK
Sokan hasonlítgatták az F-15-höz, valamint azt is tudomásul vették a fejlesztők, hogy a játékosok szeretik Boba Fett jetpackját, viszont egy picivel lassabb lett.
ÉLET
Boba Fett élete 500 helyett 550, hisz ilyen téren ő volt a leggyengébb hős.
Leia Organa
Leia alapkinézetét egy képregényből vették a fejlesztők, viszont a játék megjelenésekor nem megfelelő hajstílust kapott. Ez javítva lett. Viszonylag jó hős volt eddig is, viszont a fejlesztők majd még ránéznek a Squad Shield képességére, hogy az Heroes vs. Villians módban is előnyös legyen. Azt szeretnék, ha egyfajta csata iránytó szerepe lenne a karakternek. Olyan változtatásokat kapott, amelyektől akár lézerkardot használó ellenfelek ellen is használhatóbb lesz:
- 150 helyett 200 a maximális élet regenerálódás
- A regenerálódás előtti idő 5 helyett 4.5 másodperc
Han Solo
Han nem rendelkezett defenzív képességekkel, ezért picit ésszerűtlen volt viszonylag alacsony életet adni neki, mert eléggé sebezhető volt.
- Az alapélet 600 helyett 650
- Javították a hibát, amikor a DETONITE CHARGE nem robbant fel a levegőben
Darth Vader
- Kijavították a hibát, amikor Darth Vader PUNISHING GRIP képesség nem megfelelően működött
- Kijavították a hibát, amikor a SABER THROW képesség használatakor a fénykard a falakon is átment (Takodana pályán)
Emperor Palpatine
- Kijavították a hibát, amikor Palpatine LIGHTNING ABSORBTION kártyája nem adott megfelelő mennyiségű életet
Chewbacca
- A STUN GRENADES képességet nem lehet aktiválni, amennyiben valamelyik másik képesség épp aktív
Rey
- Az INSIGHT képesség használatakor más játékosok számára nem kell, hogy látszódjon egy kör Rey alatt
Yoda
- Az UNLEASH képesség használatakor a hatáskör ezentúl rendesen jelenik meg
- Kijavították a hibát, amikor a PRESENCE képesség használatakor Yoda nem tudott kilépni a rögzítő hatásokból (pl. shock, stb.)
Finn
- Kijavították a hibát, amikor a DEADEYE képesség használata után nem tűnt el az UI jelölő.
Lando Calrissian
- Kijavították a hibát, amikor a játékosok nem tudtak Landoval játszani, ha valaki épp Hannal volt a pályán
Kasztok, Speciális egységes és járművek:
Assault
- Kijavították a hibát, amikor a fegyver hűtése nem működött megfelelően a fegyver kiegészítőivel
Officer
ÁLTALÁNOS
- Kijavították a hibát, ahol a „Megnövelt hűtés” (Increased Cooling) nagyobb hűtést biztosított, mint kellett volna
- Javított leírás a Homing Shot-ról annak tisztázása érdekében, hogy több rakétát tud lőni egy helyett.
- Kijavították a hibát, amikor a fegyver hűtése nem működött megfelelően a fegyver kiegészítőivel
ALAP PISZTOLY
- A végső sebzés csökkentve 20-ról 17-re
SE-44C
- Lövések számának csökkentése 25-ről 17-re mielőtt a fegyver túlmelegszik.
- Increased Cooling kiegészítő használata esetén a lövések számának csökkentése 49-ről 25-re
- A fegyver sebzési-távolságának csökkentése 40-ről 30 méterre
OFFICER’S PRESENCE
- OFFICER’S PRESENCE használatával a kapható pontokat csökkentettük függetlenül, hogy 1 vagy 19 szövetségesre hat
- Az OFFICER’S PRESENCE pontok halmozódtak, ami azt jelenti, hogy egy Officer több ezer Battlepointot tudott farmolni bármilyen erőfeszítés nélkül. Ahhoz, hogy ezt javítsuk a halmozódási szabályt eltávolítottuk a játékból.
TURRET
- A Turret mostantól megjelöli az ellenséget és lőni kezdi. A megjelölt ellenség kizárólag annak az Officernek látható, akié a Turret.
Specialist
THERMAL BINOCULARS
- A megjelölés szabály bekapcsolva; az IMPROVED THERMAL BINOCULARS képességgel több ideig látható a megjelölt ellenség.
- Hozzáadva 25 pont megjelölésenként
ÁLTALÁNOS
- Kijavították a hibát, amikor a fegyverek hűtése nem működött megfelelően a fegyverek kiegészítőivel
Heavy
- Kijavították a hibát, amikor a SENTRY használata lehetséges volt belső nézetből.
- Kijavították a hang hibát, ami „beakadt” a SENTRY képesség használatakor.
- Kijavították a hibát, amikor a fegyverek hűtése nem működött megfelelően a fegyverek kiegészítőivel
Aerials
- Kijavították a hibát, amikor az IMPROVED ROCKET LAUNCHER Star Card nem csökkentette az újratöltési időt, ahogy kellett volna neki.
- Az Aerials egységek animációjának javítása kitérés esetén.
- Frissítettük az Aerial egységek leírását, még tisztábbá téve a különbségeket.
Jump Trooper --> Imperial Jump Trooper & First Order Jump Trooper.
Rocket Jumper --> Rebel Rocket Jumper & Resistance Rocket Jumper
Enforcers
- Kijavították a hibát, amikor a Death Trooperek nem látták a fehér körvonalat a Sonic Imploder vakítása alatt álló ellenségeken.
- Kijavították a hibát, amikor a robbanási területe a SONIC IMPLODER-nek nem növekedett az EXPLOSIVE EXPERT Star Card használatával.
AT-ST
- Kijavítva a hiba, amikor az AT-ST gránátvetőjét (GRENADE LAUNCHER) nem lehetett használni az aktiválás után
Játékmód változások:
Galactic Assault
Takodana
- Újradolgozott védelmi újraszületési pontok (spawnpoint) a második fázisban (Phase 2), ezáltal közelebb téve a feladat végrehajtásához.
- Az AT-ST árának növelése 1500-ról 2500-ra a Takodana pályán.
Kashyyyk
- Újradolgozott spawnpointok a harmadik fázisban (Phase 3), közelebb téve a feladatokok végrehajtásához.
- Az LAAT újraszületési ideje megnövelve 30 másodpercre
- Kijavítva a hiba, amikor az MTT életereje nem jól látszódott, ezért néha nem megfelelő állapotba került.
Deathstar II
- A spawnpointok korrigálásával a második és harmadik fázisban könnyebb védőknek, míg az első fázisban a támadóknak kedvez a pálya.
Tatooine
- A második fázisban a védők számára a korrigált spawnpointok, könnyebbé téve a pozíciókeresést illetve szétszóródást.
- A második fázisban a támadók spawnpointjai közelebb lettek téve a feladathoz, könnyítve számukra a támadást
- A harmadik fázisban a védők spawnpointjai közelebb kerültek a feladathoz, így könnyítve számukra a védelmet
- Számos vizualizáció javítása: a bevillanó LOD-k (Level of Detail) csökkentése, élesebb textúrák, javított tárgyak és világítás, pár elpusztítható dolog, illetve környezeti részletezés
- Beállított frekvencia, amivel az alternatív fénybeállítások megjelennek
Kamino
- Az LAAT árának megnövelése 400-ról 1000-re
- Az LAAT újraszületése megnövelve 30 másodpercre
Jakku
- Kijavították a hibát, amikor a játékosok az AT-ST-be születtek újra
Endor
- Javítva és újra gondolva a nappali fények beállítása
- Beállított frekvencia, amivel az alternatív fénybeállítások megjelennek
Blast
- Javított újraszületési zónák (spawn zones) a Starkiller Base-n
Starfighter Assault
- A vadászgépek lövéseinek szórási sebzése a földi egységek ellen 50%-al csökkentve
- Javítva a hiba, amikor az MVP képernyője folyamatosan rázkódott.
Jetpack Cargo
- Számos javítás történt az UI átlátszóságán, a játékosok meccs közbeni csatlakozásával, valamint a rakománnyal való újraszületési hibával kapcsolatban
Arcade
- Kijavítva a hiba, amikor az AI statikussá vált és nem ismerte fel a játékost
- Kijavítva a hiba, amikor a Mérföldkő hiányzott a kör végére, ha teljesítve lett a küldetés
- Javítva a hiba, amikor a csatára vonatkozó beállítások átfedésbe kerültek a töltő képernyővel
- Kijavítva, amikor Phasma Kapitány kezelőfelülete került mindkét játékoshoz osztott képernyőn való játék esetén.
- Javítva a hiba, amikor lehetséges volt az AI-tól távol maradni a Death Star II pályán
- Számos javítás történt azokon a területeken, ahol Boba Fett ki tudott repülni az AI hatótávolságából
- Javítva az AI falokon és épületeken átjárási képessége a Tatooine pályán.
- Kijavítva a világítási probléma a Duel of Crait pályán
- Kijavítva a ticketek számolása, amikor a játékos kiesik a pályán a Kashyyyk pályán Versus mode játszása közben.
Általános fejlesztések és javítások:
- Kijavítva néhány terület, ahol a játékosok be tudtak ragadni a Mos Eisley pályán
- Javított ütközések (collision) a Mos Eisley pályán, elkerülve a problémát, amikor a kamera akkor is rázkódott, amikor nem kellett volna.
- Javítva néhány terület, ahol a játékos betudott ragadni a Hoth bázison
- Javított szerkezeti ütközések (collision) a Starkiller Base-n
- Javított ütközés (collision) a Kamino pályán, hogy a ne érjenek el a játékosok olyan területeket, amiket nem kéne-
- Javított ütközés (collision) a barlang bejáratnak a Crait pályán.
- Javítva néhány terület, ahol a játékos be tudott ragadni a Naboo pályán
- Javítva néhány terület, ahol a játékos be tudott ragadni az Endor pályán
- Javított ütközés (collision) a Yavini épületeknek és fáknak elkerülendő, hogy a játékos be tudjon ragadni
- Javítva néhány terület, ahol a játékos be tudott ragadni az Kashyyyk pályán
- Javítva a hiba, amikor a játékosok lezárt slotokba tudtak Star Card-ot tenni.
- Kijavítva a hiba, amikor a Star Card kisebb átláthatósággal jelent meg az újraszületés után
- Javítva a hiba, amikor a felhasználó meg volt akadályozva abba, hogy csoportokhoz vagy szerverhez csatlakozzon, miközben más csoportokban volt másik szerveren
- Kijavítva a hiba, ahol a sárga „NEW” jelölő rosszul látszódott.
- Kijavítva a „Heights and Greatness” mérföldkő, ami nem megfelelően számolt
- Kijavítva a „Double Your Efforts” kihívás helytelenül fordítása
- Kijavítva a világítási hiba, ami miatt fekete sziklákat lehetett látni az Endoron
- Kijavítva az UI villódzási hibája, amikor a játékos átállította a játék ablakának méretét.
- Az Aerial egységek leírásának javítása.
- Számos bug kijavítása és javított animáció az Endoron található élővilágról.
- Kijavítva a hiba, amikor Hősök be tudtak szállni egy-egy járműbe, miután onnan kiszállt egy gyalogos
- Kijavítva a hiba, amikor a játék teljesen beragadt, ha a felhasználó többször ki és bejelentkezett.
- Kijavítva a hiba, amikor a játék alkalomadtán befagyott, miközben a Collection fülön böngészett a játékos.
- Javítva a hiba, amikor a töltési képernyő akaratlanul is több töltési időt vett igénybe bizonyos grafikus kártyák esetében.
- Kijavítva a hiba, amikor a játékosok néha elvesztették a beállított felszerelést (loadout), amikor folytatták a küldetést Kampány módban
- Számos összeomlási hiba javítva
- Hozzáadott Ansel támogatás az Nvidia kártyák számára Arcade módban (https://www.geforce.com/hardware/technology/ansel)
- Hozzáadott shader elő-összeállítás a DX12-höz, hogy csökkentse a szaggatást (stutter) a játék közben. Látható a töltőképrenyők közben, amikor a folyamat alkalmazásra kerül:
Ismert hibák
- Endor Galactic Assault – Az AT-AT –nak helytelenül van friendly fire-je (baráti tűz), amikor felrobbantja a hangár bejáratát.
- Darth Maul SABER THROW képessége nem mindig találja el a célpontját.
- Helytelenül alkalmazott „matricák” Crait felszínén
- A karakterek lába néha átesik a falon, amikor fordulnak
- A fejlövésekért kapott pontok nem számlálódnak az eseménynaplóban
- Az XP sáv nincs animálva a meccs végén
Ennyi lenne a mai hibajavító csomag tartalmának összefoglalója. Reméljük mindenkinek, vagy legalább a nagy többségnek tetszik az új fejlődési rendszer. Az erő legyen veletek! :)
IIMalevolenceII és KovJonas
Hozzászólások
-