Múlt héten már egy bejegyzésben részletesebben leírtam, hogy milyen új tartalmak érkeznek a hét folyamán a játékba, viszont most nézzük a javítócsomag tartalmát is, hisz egy szép méretes listát kaptunk a játék fejlesztőitől!
Borítókép: Battlefront Captures
Azt már mindenki tudja, hogy a hónap végén megkezdődik a Clone Wars tartalom kibővítése, ugyanis ezentúl a Kashyyyk, Naboo és Kamino bolygókon is játszhatunk a 41-es és 327-es légió klónkatonáival! Ezeket a skineket egyelőre az Assault, Heavy és Specialist kasztoknál tudjuk használni, és a frissítés után a főmenü hátterét is ilyen katonák fogják „díszíteni”.
Egy új menüpont is meg fog jelenni, ahol kifejezetten Klónok Háborúja korszakból származó helyszíneken játszhatunk a frissen megvásárolt 41-es vagy 327-es katonáinkkal. Amennyiben egy adott pillanatban nincs folyamatban levő játék egyik ilyen pályán sem, sajnos egy másik Galactic Assault helyszínt kell választani. Ez azonban csak az első lépés a jobb matchmaking irányába. A fejlesztők továbbra is dolgozni fognak ilyen téren és igyekeznek a lehető legjobban kihozni ebből.
Mindegyik emote és győzelmi póz megvásárolható lesz kreditért, vagy kristályokért, sőt, mostantól a még lezárt pózokat is megnézegethetjük a menüben. Továbbá, amennyiben egy olyan feladatot teljesítünk, ami egy már megvásárolt emote vagy győzelmi póz kinyitásához kellene, akkor kreditet kapunk jutalomként.
A Naboon elhelyezkedő palota hangárja ezentúl Blast és Custom Arcade módokban is játszható lesz. A Mos Eisley pálya pedig a Hero Showdown módhoz lett hozzáadva, így már ott is játszhatunk kedvenc hőseinkkel kisebb 2 vs 2 meccseket. Itt még megemlíteném, hogy az Ewok Hunt állandó játékmód lett.
A játékélmény kisebb részletein is javítgattak a fejlesztők, ezúttal például a meccsek végén megjelenő összegzési képernyő lett részletesebb. Ezen kívül alapvető bugfixek és pályajavítások is érkeznek a játékba.
Ez lett volna a múlt heti cikk rövid összegzése,nem is húzom tovább a szót, ugorjunk a sűrűjébe!
Új tartalmak
Újítások és új tartalmak röviden:
- Új klónkatona kinézetek (41-es és 327-es elit alakulatok)
- A kezdőképernyőn is ezek az új kinézetek kapnak helyet Lando és Han helyett
- Klónok Háborúja csempe a főmenüben – azaz Clone Wars era playlist
- Emote-ok és győzelmi pózok már kreditért vagy kristályért is megvásárolhatóak
- Az emote animációk megtekinthetők az eddig kinyitott skineken
- Amely feladatokért olyan emote vagy póz kapható, ami már megvan az adott játékosnak, azok kreditet fognak adni jutalomként
- A naboo-i Palota Hangárja játszható Blast és Custom Arcade módokban
- Mos Eisley játszható Hero Showdown módban
- Az Operations menüpont alatti Ewok Hunt mód állandóvá vált
- A meccsek végén megjelenő összegzés részletesebb lett
Változtatások a hősöknél
Palpatine uralkodó
- Kijavították a hibát, ahol Palpatine elsődleges támadása nem növelte a másik hősök stamináját
- Kijavították a hibát, ahol Palpatine Electrocute képessége áthatolt a padlón
Rey
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok egyes esetekben újratöltődésre való várakozás nélkül aktiválni tudták Rey Insight képességét
Chewbacca
- Kijavították a hibát, ahol a Ground Slam képesség az AT-ST-ben vagy AAT-ben ülő játékosokat is meg tudta ölni
Boba Fett
- Boba Fett fegyverének (EE-3) kilengésén javítottak
Kylo Ren
- Kijavították a vizuális hibát, ami akkor fordult elő, mikor Kylo megfagyasztotta az előtte levő játékosokat
Darth Vader
- Kijavították a hibát, amikor a játékosok beragadtak a fojtási animációba
Darth Maul
- Több hibát is javítottak a Saber Throw képességnél:
- Arcade módban akkor is kellett várni újratöltődésre, ha az az opció ki volt kapcsolva
- Új módon regisztrálja a képesség azt, hogy mit talált el, így megbízhatóbb lett a működése
- Kijavították a hibát, ahol Maul lézerkardja kikapcsolt, ha valamiben megakadt, így nem ölt meg egyetlen játékost sem repülés közben
Változtatások a járműveken
Poe Dameron X-szárnyúja
- Kijavították a hibát, amikor a segítőszöveg néha megjelent a Black Leader képesség aktiválásakor
Lando Ezeréves Sólyma
- Kijavították a „L3-37 Flying” feladat figyelését (néha nem regisztrálta a teljesítést)
LAAT
- Kijavították a hibát, ahol a LAAT lézernyalábja át tudott hatolni az MTT-n, így a mögötte álló ellenfelet sebezve
LIUV (Light Infantry Utility Vehicle)
- Kijavították a hibát, amikor a LIUV-ben ülő játékos nem kapott sebzést a torpedóktól
Kasztok és speciális egységek
Wookie harcos
- Kijavították a hibát, amikor a Wookie az Overload képesség használata közben is tudott vetődni
Általános javítások
- Kijavították a hibát, amikor az ion torpedóknak túlságosan nagy volt a sebzésük a járműveken
Változtatások a játékmódokban
Strike
- Kijavították a hibát, ahol nem volt jelölő a leszállítási területen nem volt jelölő (Death Star II pálya)
- Kijavították a hibát, ahol a csomagot szállító játékos úgy is le tudta azt adni, hogy a szállítási területen kívül állt
- Kijavították a hibát, ahol a támadó játékosok „Fall back!” üzenetet kaptak, amikor a csomag visszakerült a kiindulási pontra
Hero Showdown
- Az intro animációkon vizuális hibát javítottak
Starfighter Assault
- Kijavították a hibát, ahol az űrhajók rövid ideig megakadtak és szaggattak a csatába kerülés idején
Arcade
- Kijavították a hibát, ahol a visszaszámláló megakadt nullánál, mielőtt a csatába ért volna a játékos Starfighter Arcade – Team Battle módban
- Kijavították a hibát, ahol a csatába kerülő 4 játékos nem jelent meg a képernyőn Starfighter Arcade – Team Battle módban
- Kijavították a hibát Kesselen, ahol az AI játékosok nem vették észre a játékost, ha az egy felvonóban elbújt
Hero Starfighters
- Kijavították a hibát, ahol a Hős HUD ikonok túlságosan korán eltűntek a meccs befejezésekor
- A csatába kerülés előtt megjelenő képernyőn vizuális hibát javítottak
- Kijavították a hibát, ahol a kör végét jelölő szöveg nem jelent meg a játékosok számára, akik a csatatéren kívül voltak
- Vizuális hibát javítottak PC-n, amikor nem jelent meg az életet jelölő csík, ha a játék a tálcára volt rakva mikor a kör elindult
- Kijavították a hibát, ahol egyik szöveg a kör kezdete előtt rossz helyen és japánul jelent meg
Extraction
- Kijavították a hibát, ahol a játékosokat automatikusan csatába tette a játék, ha megvárták, hogy lejárjon a visszaszámláló, mikor megölték őket
- Kijavították a hibát, ahol az Officer Flash gránátja nem vakította meg az ellenfeleket Jabba palotájában
- Javítottak a játékélményen azzal, hogy Jabba palotájában az utolsó fázisban áthelyezték a spawn pontokat és megnövelték az overtime idejét (a lázadók számára)
- Kijavították a hibát, ahol a csatába lépő játékosokat (spawn képernyő) is lehetett látni az outro videó előtt (szintén Jabba palotájában)
Változtatások a pályákon
Starkiller base
- Kijavították a hibát, ahol egyes pályán levő dobozok a játékos karakterével glitcheltek, amit ki lehetett használni
Death Star II
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok el tudtak bújni a páncélokat tároló állványok mögött Yodával
Hoth
- Kijavították a hibát, ahol az erőt használó hőst irányító játékosok a pályán kívülre tudtak menni
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok be tudtak jutni a bázisba AT-ST-vel is
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok életben tudtak maradni, mikor a falhoz közel estek a gleccserszakadékba
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok az alagutakba jutva olyan helyekre tudtak menni, ahol sebezhetetlenek voltak
Bespin
- Kijavították a hibát, ahol a Boba Fettet irányító játékosok egyik épüket tetejére tudtak ugrani, ahová más játékosok nem tudtak feljutni
Kashyyyk
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok Boba Fettel olyan magas helyekre tudtak feljutni, ahová más játékosok nem
Jabba’s Palace
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok Boba Fettel olyan helyre tudtak feljutni, ahová más játékosok nem
- Kijavítottak a pályán egy hibát, így az AI játékosok Arcade módban nem tudnak a falon átsétálni
Kessel
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok ki tudtak esni a pályáról
- Kijavították a hibát, ahol a játékosokat a pályán kívülre lehetett lökni
Yavin
- Kijavítottak néhány hibát, ahol a játékosok a templom falába tudtak rejtőzni és sétálni
Kamino
- Kijavították a hibát, ahol Boba Fett a kupolás épületben olyan helyre tudott jutni, ahová más játékosok nem
Általános javítások és változtatások
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok egyes kellékekbe beakadtak, így láthatóak voltak az ellenfél számára (a hiba a következő helyeken fordult elő: Jakku, Tatooine, Naboo, Kashyyyk, Kessel és Crait)
- További hibákat javítottak egyes pályarészletekkel a következő helyszíneken: Endor, Hoth, Starkiller Base, Death Star II, Kamino, Bespin and Jakku
- A töltőképernyőkön változtattak, mostantól a következő pálya neve és leírása látható lesz két meccs között is
- Kijavították a Galaktikus Köztársasághoz tartozó leírásokat
- Belejavítottak az oktatószövegbe Leia secondary fire képességénél
- Kijavították a hibát, amikor a játékosok két meccs között nem tudták fejleszteni a kártyáikat, amennyiben meccs közben kaptak skill pontot
- Kijavították a hibát, amikor a nyerő csapatban levő játékosok látszólag nem kaptak 100 bónusz kreditet
- Kijavítottak néhány hibát a menüben
- Kijavították a hibát, ahol az „Inspect” gomb a képességek képernyőjén is megjelent
- Kijavították a hibát, amikor a játékosok a menüben levő modellt is tudták forgatni, amikor épp a napi ládát nyitották ki
- Kijavították a hibát, amikor a játékosok Ping Site beállítása nem került mentésre
- Kijavították a hibát, ahol a játékosok egymás után több mint kétszer tudtak arrébb ugrani hősökkel és reinforcements egységekkel
- Kijavították a hibát, ahol néhány hős esés közben, vagy megfagyott állapotban is tudott lőni
- Az Első Rend AT-ST is kapott leírást
- Kijavították a hibát Arcade oktató módban, ahol az [RB] gomb nem működött a másodlagos képességek kikapcsolásakor
Ezúttal kicsit hosszabbra sikeredett a bejegyzés, viszont szerintem ez jó jel, hisz ezek szerint viszonylag sok hibát sikerült kijavítani a játékban. Az erő legyen veletek, holnap érkezik a frissített roadmap, valamint az új skinek, úgyhogy készüljetek fel! :)
Hozzászólások
-