A felhasználói beállítások szinkronizálása lehetőség Windows 8 óta él. Ezt azóta továbbfejlesztette a Microsoft, de sokak nem szeretnének élni vele. A Windows 10 telepítése után, ha bejelentkezünk a Microsoft fiókunkkal, akkor a szinkronizálás automatikusan bekapcsolva lesz.
Ez a funkció alapvetően szuper, mivel a következőket tudjuk menteni felhőbe (azaz OneDrive-ba):
- Téma
- Edge beállításai + kedvencek
- Jelszavak
- Nyelvi beállítások
- Könnyű kezelés
- Egyéb Windows beállítások
A szinkronizálás segítségével több saját számítógép, laptop vagy táblagép beállításait tarthatjuk úgymond szinkronban. Ha pl: laptopon módosítjuk a témát, akkor mind számítógépen, mind táblagépen meg fog változni a téma, arra amire beállítottuk a laptopot – persze ha ezeken az eszközön ugyanazon felhasználói fiókkal vagyunk belépve, illetve be van kapcsolva a funkció.
Ennek kikapcsolására van lehetőség
A Gépházat megnyitva a Fiókok részben a beállítások szinkronizálása menüpont alatt érjük el.
Az egyes szinkronizálási beállításoknál akár egyenként kizárhatunk elemeket, de ha mindent szeretnénk a felső „beállítások szinkronizálása” csúszkát húzzuk balra.
Ki is kapcsoltuk!
Viszont eddig történtek mentések, amely folyamatosan jelen lesz fiókunkban. Tudjuk törölni.
A Microsoft OneDrive holnapján, ide kattintva érjük el. Olvassuk végig a leírást és ha biztosak vagyunk benne, akkor az eltávolítás (vagy Remove) gombra kattintva töröljük az eddig szinkronizált beállításainkat.
Ti használjátok a funkciót?
Hozzászólások
-