Az egyik legismertebb fintech szolgáltató 2021 szeptemberében mutatta be legújabb funkcióját, melyet Stays-nek nevezett el, melyet mától a magyar Revolut felhasználók is megtalálnak az alkalamzásban szálláshelyek néven.
A funkció segítségével az alkalmazáson keresztül foglalhatunk szállodákat, apartmanokat és egyéb szálláshelyeket, melyekhez akár 10%-os készpénzvisszatérítés is jár.
A szolgáltatáshoz a szálláshelyek információit és a foglalási háttérrendszert a Revolut az Expedia.com-al közösen nyújtja, és a lépéssel olyan óriásokkal versenyez a cég, mint a Booking vagy a TripAdvisor.
"Ez az az év az az év, amikor végre újra utazhatunk. Biztosan alig várod, hogy újra felfedezhesd a világot. Mi is. Valójában annyira hiányzott nekünk az utazás, hogy az elmúlt évben valami különlegesen dolgoztunk: ez lett a Revolut Stays. A Stays segítségével a világ minden táját felfedezheti" - írta a Revolut a funkció szeptemberi, eurózónában történő bevezetésekor.
A Revolut 2015-ben indult, mint egy kizárólag digitális pénzügyi platform, amely lehetővé teszi a külföldi költekezést extra valutaváltási díjak fizetése nélkül. A vállalat azóta folyamatosan bővíti kínálatát, és folyamatosan új funkciókat vezet be mind az utazás (utasbiztosítás, reptéri várók és most már szálláshely-foglalás), mind a pénzügyi-befektetési (tőzsde, arany és kripto kereskedés) területén.
A pénzügyi kategóriában a Revolut már a cégek számára is nyújt szolgáltatásokat, illetve jelenleg is dolgotik a Revolut Bank-hoz kötődő funkciókon, így nem is meglepő, hogy a cég egyike a számos népszerű fintech szolgáltatásnak, melyek főként fiatalabb ügyfeleket csábítanak el a klasszikus bankrendszertől az egyszerű felhasználói élménnyel és funkciókkal.
A Revolut riválisai közé tartozik a Monzo és a Starling az Egyesült Királyságban, az N26 Németországban és a Chime az Egyesült Államokban.
A Revolutnak világszerte már több mint 16 millió felhasználója van, míg Magyarországról már több mint fél millióan regisztráltak a szolgáltatásba.
A Revolut lépéseit követve úgy tűnik hogy a vállakozásnak az a célja, hogy úgynevezett "szuperapplikációvá" váljon, amely több szolgáltatást kínál egyetlen, közös felületen keresztül. Ez a trend Ázsiából indult, de az utóbbi időkben egyre több vállalatnál figyelhetjük meg ezt a nyugati világban is.
Hozzászólások
-