Előző cikkünkben írtuk meg, hogy a Vodafone a webmail szolgáltatás mellett a UPC-től örökölt Horizon TV boxait átnevezte, és interaktív funkciók nélkül - az eszközök gyártóira utalva - KAON Mediabox-ként hivatkozik azokra weboldalán.
Ugyanakkor a weboldalon kapott információkból nem volt egyértelmű, hogy mi a helyzet azokkal a Horizon TV eszközökkel, amik már az ügyfeleknél vannak - most viszont a Vodafone kérdésünkre elárulta, hogy ezekre az eszközökre a jelenlegi váltás nem vonatkozik, így akik még Horizon TV-re kötöttek előfizetést, és nem KAON Mediabox-ra, azok számára továbbra is biztosítottak maradnak ezek a funkciók.
Mint elmondták, a Vodafone folyamatosan azon dolgozik, hogy konvergens szolgáltatóként a legkorszerűbb technológiákat biztosítsa ügyfelei számára. A szolgáltató sajtóosztályán elmondták, hogy az új ügyfelek esetében a KAON Mediabox alap elérést biztosító eszközként továbbra is elérhető marad a Vodafone kínálatában, az interaktív funkciók – mint például a műsorvisszajátszás, a személyes ajánlórendszer, az OTT applikációk, vagy a felvétel funkció – pedig a Vodafone TV csomagok keretében állnak az ügyfelek rendelkezésére. A Vodafone munkatársai folyamatosan tájékoztatják az ügyfeleket az új vezetékes ajánlatokról, és ha az ügyfél olyan csomagot választ, amiben az interaktív funkciók elérhetők, akkor a régi mediaboxot a szolgáltató Vodafone TV-re alkalmas eszközre cseréli. A már meglévő Horizon TV előfizetőkre a fenti változás nem vonatkozik.
Ugyanakkor a válaszból az is kiderül, hogy a cég hosszútávú célja, hogy az interaktív funkciókat Vodafone TV nevű eszközön át nyújtsa, így és hogy a csomag módosításakor a régi mediaboxokat a szolgáltató Vodafone TV-re alkalmas eszközre cseréli.
A UPC-től átvett Webmail szolgáltatással kapcsolatban megtudtuk azt is a Vodafone Magyarország sajtóosztályától, hogy azt kihasználatlanság miatt szünteti meg a szolgáltató 2021. március 1-jén. Az érintett lakossági és üzleti ügyfeleket november közepétől folyamatosan tájékoztatja a vállalat, hogy a felhasználók zökkenőmentesen tudjanak átállni másik e-mail fiók használatára a szolgáltatás kivezetése előtt. Ennek érdekében a Vodafone Magyarország külön weboldalt hozott létre, melyen az ügyfelek minden, a kivezetéssel kapcsolatos fontos információt megtalálnak.
Hozzászólások
-