Olvasóink visszajelzése szerint nagyon nehéz úgy a digitális oktatás, hogy hol elérhető az internet – hol nem. A kimaradások pedig nem egy-két pillanatra történnek, hanem több percre és egy órán belül, akár többször is. Az online levezetett tanórák pedig többszöri megszakításokkal nézhetőek. Ez több ponton is problémás, hiszen számos esetben fontos a folyamatos jelentét, hiszen digitálisan az oktatás levezénylése is nehezebb, illetve diákok sem feltétlen tudnak csak arra összpontosítani.
A kommunikáció a diákok és oktatók között így problémássá válik. Megszűnik a folyamatos kommunikáció.
A jelenség a KISZ lakótelepen és környékén, illetve Oladon és környékén is tapasztalható. Például a Diófa és Bem József utcában több órás kimaradások is tapasztalhatóak voltak a héten, főként délelőtt.
Itt korábban, de még néhol most is a Greencom az üzemeltető. Ettől függetlenül a Vodafone-tól bérlik a vezetékes hálózatot (korábban UPC-től).
Olvasóink és fogyasztói visszajelzések szerint a Vodafone ügyfélszolgálat nagyon leterhelt és nehéz őket elérni, a Greencom-ot pedig „inkább meg se próbálják” – mert telefonos ügyintézés több éve nem „működik”.
A Vodafone Magyarország sajtó képviseletét kerestük az üggyel kapcsolatban, hogy mikor várható a probléma megoldása, de cikkünk írásáig nem kaptunk választ a kérdésre.
Hozzászólások
-