Legalábbis történt kettejük között egy keresztszerződés. Bár túl sok információt nem kapunk a TikTok blogbejegyzéséből, annyit viszont megtudtunk, hogy ezentúl a Sony Music Entertainment már beleszólhat különböző minőségi fejlesztésekbe.
A TikTok rövid videók publikálásának lehetőségét szolgálja sok felhasználó számára és ebben a Sony Music is lát jövőt, így megpróbál a két cég segíteni egymáson. A Sony Music immáron megengedi a, hogy partnerei is részt vegyenek a platformon egyes hanganyagok, zenék népszerűsítésében. No meg a videókban sem lesznek ezután copyright védetté nyilvánítva Sony Music alatt kiadott zenei tartalmak. Ezt azzal magyarázzák, hogy talán így népszerűbbé tehetik saját tartalmaikat és remélhetőleg arra ösztönzik a TikTok felhasználóit, hogy az adott zenét vagy albumot megvásárolják különböző platformokon.
A Sony a TikTok állítása szerint segíteni fog még a felhasználóknak, hogy még élvezhetőbb és művészibb tartalmakat (rövid videókat, zenés hanganyagokat) készítsenek. Valószínű ez szoftveres oldalról értendő (különböző képi, videós és hangeffektek).
A Sony Music szeretne további előadókat a maga oldalára állítani, ami ezek szerint akár jól is elsülhet, hiszen próbálja majd segíteni őket a jobbnál-jobb tartalmak gyártásában. Emellett biztosít majd nekik különböző saját gyártású hanganyagokat is, amelyet a felhasználók videóik alá tudnak belevágni.
A Sony Music Entertaintment alá számos eladó tartozik hanganyaga tartozik, mint például:
- Michael jackson
- Beyoncé
- Shakira
- Whitney Houston
- Alan Walker
- Pink Floyd
- Avril Lavigne
- Kelly Clarkson
- Kygo
- Calvin Harris
- Kesha
… és sokan mások.
A TikTok bár nem publikálta, hogy ő mit tesz annak érdekében, hogy ez a kooperáció megmaradjon, de gyanítjuk felméréseket és statisztikákat küldenek a Sony Music felé.
Hozzászólások
-