Nem indult jól a nap a Vodafone számára, a feltöltőkártyás előfizetők közül sokan arra ébredtek, hogy telefonuk azt közli velük, hogy nem tud csatlakozni a Vodafone mobil-hálózatához.
A telefonok a "SIM kártya regisztrációja sikertelen" üzenetet jelzik az érintett ügyfeleknek, míg az érintett telefonszámok hívása esetén arról tájékoztatja a cég a hívót, hogy a számhoz nincs előfizető hozzárendelve.
Tapasztalatok szerint a kezdeti időszakban többen azt az információt kapták a Vodafone ügyfélszolgálattól, hogy a számuk meg lett szüntetve, viszont annak okáról nem tudtak információt közölni.
A cég azóta elismerte hogy rendszerhiba történt: "Észleltük a feltöltőkártyás ügyfeleink szűk körét érintő problémát, melynek javításán felelős munkatársaink folyamatosan dolgoznak." - fogalmazott a cég az ügyfélszolgálata a megkeresésre.
Hozzászólások
-