Állandó távmunkaprogramot indított a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos munkatársai körében, a programmal a távközlési vállalat elhelyezkedéstől függetlenül teremt munkalehetőséget olyan munkavállalóknak, akik otthonaikat nem - vagy csak korlátozottan - tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent programhoz az elmúlt pár hónapban már 270-en csatlakoztak - közölte a távközlési vállalat az MTI-vel csütörtökön.
A Vodafone Magyarország budapesti, miskolci és kolozsvári irodáiban még március közepén rendelte el a koronavírus miatt a teljes munkatársi állománya számára az otthoni munkavégzést, ami nem okozott fennakadást a tájékoztatás szerint, mivel ügymenetükben a home office évek óta jelen van. Az ügyfélszolgálat 95 százaléka átállt az otthoni munkavégzésre.
Az állandó távmunkaprogramra a júliusi bejelentése óta már 270 kolléga jelentkezett, akik közül 160-an feleltek meg a tartós home office követelményeinek, így ők a rendkívüli helyzet megszűnése után is folytathatják az otthoni munkavégzést.
A népszerűsége miatt a vállalat az újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében is meghirdette a programot.
A kezdeményezés bővítése folyamatosan zajlik a vállalatnál, most a Miskolcon működő, ügyfélszolgálati tevékenységet végző csapatok bővítésére indult toborzási kampány, amiben szintén biztosítják a távmunka lehetőségét - írták.
Hozzászólások
-