A gyerekek és tizenéves fiatalok kreatív számítógép használatát ösztönző, a tudatos, alkotói attitűdöt fejlesztő, évente megrendezett versenyünk egyedülálló Magyarországon. Célja, hogy a 19 év alatti korosztályt új szellemű projektekre serkentse, s az iskolás keretektől függetlenül teremtsen az egyéni alkotókedv számára megmérettetést valamint a produktum nyilvános bemutatására alkalmat.
Az elmúlt 14 évben közel 6000 pályázó nevezett a versenyre, a 19 év alatti fiatalok között valóban sokan vannak, akik kreatív módon használják a számítógépet és remek egyedi, gyakran a profikat is megszégyenítő alkotásokat hoznak létre. A nyertes alkotásokat egy kiállítás keretében mutatjuk be a Bálna Budapestben. A magyarországi nevezések mellett pályáznak Romániából, Szerbiából, Szlovákiából, Ukrajnából. A verseny európai partnerei az osztrák Ars Electronica, a német Medienkulturzentrum Dresden, valamint a svájci Migros-Kulturprozent, így a nyertes fiatalok számára lehetőség nyílik a külföldi bemutatkozásra is.
Egy versenyző több pályaművel is ingyenesen nevezhet versenyünkre. Jelentkezhetsz egyénileg, de csapatban is, ha nem töltötted még be a 19. évedet! Nevezhetsz Magyarországról és a határon túlról is. A zsűri által kiválasztott nyertesek értékes díjakat nyerhetnek és részt vehetnek a legjobb pályamunkákat bemutató kiállításon Budapesten. Emellett akár külföldi partnerversenyeinkre, Svájcba, Németországba és Ausztriába is lehetőségük nyílhat kilátogatni!
A C3 Alapítvány 2018-ban immár tizenhatodik alkalommal hirdeti meg a <19 Szabadfogású Számítógép Versenyt. Ma Magyarországon a 19 év alatti generációra fókuszáló, az informatikai kreativitást ösztönző és az eredményeket nyilvánosan bemutató verseny, amelyen a fiatalok nemcsak megerősítést, hanem bemutatkozási lehetőséget, valamint szakmai kommunikációs platformot és támogatást is kapnak, a <19 Szabadfogású Számítógép Versenyen kívül nem létezik. A rendező C1 Kulturális és Kommunikációs Központ Alapítvány megalakulása óta művészeti, tudományos, kommunikációs programok fejlesztésével és megvalósításával foglalkozik, valamint különböző szintű oktatási projektek kezdeményezésével járul hozzá az információs társadalommal kapcsolatos új ismeretek terjesztéséhez. Lehet, hogy 2018-ban Te vagy a nyerő? NEVEZZ!
Képek: C3 Archívum
Hozzászólások
-