Napról napra többen dolgoznak távmunkában, folyamatosan növekszik az online vásárlások száma, és a fotóinktól kezdve az egészségügyi adatainkig már szinte mindent a felhőben tárolunk. Miért fontosabb 2022-ben az adatbiztonság, mint valaha? Cikkünkben ennek jártunk utána!
1. A szenzibilis adatok nem kerülnek illetéktelen kezekbe
Az üzleti adatok összegyűjtése, feldolgozása és továbbítása során az adathalászok különböző módszerekkel próbálhatnak hozzáférni az értékes információkhoz. Azonban a hatékony adatbiztonsági elveket és technikákat alkalmazó vállalkozások már készen állnak a kibertámadásokra, így az ügyféladatok és az üzleti információk is érintetlenül a helyükön maradnak. Fontos például, hogy megelőzzük az adatok “szétszóródását” a kollégák különböző eszközein, és lehetőleg koncentráltan tároljuk, és egy rendszerből kezeljük.
TIPP: Célszerű hazai felhő szolgáltatót választani, hogy az adatok fizikailag is Magyarországon maradjanak, ne pedig egy másik EU-s országban vagy egy távol-keleti szerverparkon kössenek ki.
2. Nem esik csorba a vállalkozás jó hírnevén
Egy komolyabb adatszivárgás még a legkisebb cégeket is rendkívül kellemetlenül érinti. Sajnos rendszeresen hallani kisebb-nagyobb vállalatok adatszivárgásairól, amelyek során a legrosszabb esetben akár a saját érzékeny adatainkkal is szembe találhatjuk magunkat az interneten. Az adatbiztonság nemcsak az információkat óvja meg, hanem a vállalkozás piacon felépített presztízsét is.
3. A megfelelő adatbiztonság bizalmat épít
2022-ben már szinte mindent online intézünk, ezért az adatainkra is tudatosabban figyelünk, mint a korábbi években. Legyen szó webáruházról vagy bármilyen weboldalról, a felhasználók számára egyre jelentősebb szereppel bír az adatok biztonságos tárolása. Sőt, két piaci versenytárs között végül az adatbiztonság korszerűségén dőlhet el, hogy kit választanak a potenciális ügyfelek.
Az adatok biztonságos feldolgozása és tárolása, illetve törlése képezi az adatbiztonság alappilléreit. A mai rohamosan digitalizálódó világban pedig az adatok helyes kezelése és védelme minden interneten megjelenő vállalkozást szorosan érint, ezért akár egy most induló webáruház adatkezeléséről, akár egy meglévő vállalat új ERP vagy CRM bevezetéséről beszélünk, az adatbiztonság jelenti az ügyfelek és a szolgáltatók közötti bizalom kulcsát.
Biztonságosan szeretnéd kezelni a céges adatokat? Ismerd meg a Datatronic Cloud szolgáltatásait, és tartsd egy kézben, profi felügyelet alatt az összes vállalati rendszeredet!
Miért érdemes CRM rendszert bevezetni minden vállalkozás életében?
Átlátható és integrált rendszer, ami összeköti a vállalkozás különböző területeit
Egy jól felépített és bevezetett CRM/ERP rendszer segítségével a vállalkozás különböző területei (például az értékesítés, a marketing és az ügyfélszolgálat) egyaránt hozzáférhetnek az ügyfelek adataihoz, és ennek megfelelően hatékonyabban a kollaboráció.
Gyorsabb és egyszerűbb ügyféladat-kezelés: a rendszer lehetővé teszi, hogy a vállalkozás ügyfeleinek adatait egy helyen tárolják és kezeljék, így pedig könnyebb és gyorsabb lesz az adatok elérhetősége és kezelése (számlázás, minőségellenőrzés, sales kampányok, stb.)
Több idő a vállalkozás fejlesztésére
A mai CRM/ERP rendszerek többsége rendelkezik olyan funkciókkal, hogy automatizálja a vállalkozás gyakran ismétlődő rutin feladatainak ellátását (például riasztások, adatmódosítások, sablonok kezelése, teendők delegálása), így a munkatársak munkáját segíti abban, hogy az időrabló adminisztratív rutinfeladatok helyett értéket teremtő munkát végezzenek.
Vezetőként pedig abban segít a rendszer, hogy ne a vállalkozásban, hanem a vállalkozáson tudjunk dolgozni.
Magasabb sales és marketing eredmények
A CRM rendszer segítségével a vállalkozások jobban és pontosabban tudnak elemezni ügyfél-adatokat, és ezek alapján célzottabb marketing- és értékesítési kampányokat folytatnak. Ez pedig bizonyítottan magasabb üzleti eredményeket hoz a vállalkozás életében.
Hozzászólások
-