A Microsoft néhány hete megerősítette, hogy egy hiba miatt sokaknál a HP Smart alkalmazás automatikusan települ, még akkor is, ha nincs HP nyomtató csatlakoztatva a géphez. Ez sok felhasználó számára bosszantó problémát jelent, mivel nem használnak HP nyomtatókat, és nem értik, miért kell az alkalmazást telepíteniük.
A panaszok gyorsan elterjedtek a közösségi média platformokon és a fórumokon, ahol a felhasználók megosztották tapasztalataikat és frusztrációikat. Sokan úgy érzik, hogy nyomasztó, hogy a Microsoft ennyire hozzáfér a számítógépükhöz, és hogy az alkalmazás automatikus telepítése megsérti a felhasználói szabadságot és választási lehetőséget.
A Microsoft röviddel ezután megerősítette a probléma létezését és elismeri, hogy szinte minden Windows verziót érint. Azonban az első benyomás alapján a hiba okozója a HP is lehetett volna, azomban a Microsoft most cáfolja ezt a feltételezést.
Az eredeti bejegyzés a Windows oldalán csak azt állította, hogy a nyomtatási folyamatokat nem befolyásolja a hiba. Azonban később szerkesztették a bejegyzést és hozzáadják, hogy az HP nem felelős a hibaért, továbbá további információkat adnak a nyomtató funkcióval kapcsolatban.
Az eredeti bejegyzés szerint: "A nyomtatási folyamatokra nem várható hatás. A nyomtatási feladatok továbbra is sorba rendezhetőek lesznek, valamint elvégezhetők más funkciók is, például másolás vagy szkennelés. A készülékekben lévő nyomtatók továbbra is az elvárt illesztőprogramokat fogják használni."
Az új verzió szerint: "Vizsgálataink alapján ez a probléma nem az HP frissítése miatt jelentkezik. A legtöbb esetben a nyomtatót az elvártak szerint lehet használni, beleértve a nyomtatási feladatok sorba rendezését és más funkciókat, például másolást, szkennelést vagy faxolást. A készülékben lévő nyomtatók továbbra is az elvárt illesztőprogramokat fogják használni."
Azonban ez a probléma befolyásolhatja más gyártóktól származó nyomtatóalkalmazásokkal való kapcsolatot, amelyek a nyomtató alapvető funkcionalitását bővítik.
Hozzászólások
-