Specifikációk
Információ
Az Unreal II: The Awakening videójáték, az Unreal nevű FPS-sorozat (belső nézetes lövöldözős videójáték-sorozat) második része, amely 2003-ban jelent meg.
Az Epic Games által 1998-ban elkészített nevezetes akció-kaland-FPS-nek, a Unrealnek a lelkes fejlesztőcsapat már 1999-ben elkészítette egy kvázi folytatását, ez volt az Unreal Tournament (röviden UT vagy UT '99), amely azonban aréna-FPS volta miatt nagyon különbözött elődjétől. Vélhetően az UT készítése által lefoglalva, az Epic az új Unreal rész elkészítésének részleteit egy másik cégre, a Wheel of Time című játékáról elhíresült Legend Entertainment nevű játékfejlesztő cégre bízta (ez kissé meglepte a szakmát, mivel a Legend inkább kalandjátékairól volt ismert). A készítési folyamat már 1998 végén megkezdődött, de a terméket kiadni csak 2003-ban tudták. Címe: Unreal II: The Awakening lett, s az Unreal Tournamenthez hasonlóan az eredeti Unreal világában (a 23. századi jövőben) játszódik, de a sorozat első tagjához műfajilag jóval közelebb áll: az UT-től eltérően a netes csoportos virtuális öldöklés helyett részletesen kidolgozott történettel és egyszemélyes, kötött játékmenettel rendelkezik.
A főhős John Dalton, egy ambiciózus és kemény űrhatárőr- (TCA-) tiszt (marsall), aki belekeveredik egy ősi ereklye hét, „műtárgyaknak” nevezett különböző bolygókon elszórt darabja után folytatott hajszába, melyben több egymással rivalizáló nagyvállalat, a földi katonaság, és néhány ellenséges, idegen faj is részt vesz (lásd Frakciók). A hajsza sikerén az idegenekkel a háttérben folyó konfliktus végkimenetele is múlhat, de még ennél is több, ha ugyanis felelőtlen kézbe kerülnek a külön-külön is, de együtt még óriásibb pusztító erővel rendelkező darabok, az az emberiségre és az egész világra is veszélyt jelenthet
A játék címének első része (Unreal = „valótlan” / „valószerűtlen”) természetesen adódik a sorozat címéből és a sci-fi tematikából. Hogy az alcím miért The Awakening, arra a legutolsó küldetések nyújtanak valószínű magyarázatot.
Rendszerigény
Minimum:
- Supported OS: Microsoft Windows® 2000/XP
- Processor: Intel Pentium® III 1.0 GHz or AMD Athlon 1.0 GHz or higher processor
- System Memory: 128 MB of RAM or above
- Video Card: 32 MB Windows®-compatible video card/
- Sound Card: Windows-compatible sound card
- DirectX Version: DirectX® version 9.0b or higher
- Hard Disk: 5.5 GB available hard disk space
Hozzászólások
-