










Specifikációk
Friss verzió
Licensz
Fizetős
Platform
Főkategória
Játékok
Alkategória
Akció
Fejlesztő
Aspyr Media
Publikálva
Utolsó frissítés
Megosztás
0
Letöltés
700+
Vélemény
98
Információ
A megfigyelő minta egy olyan szoftver tervezési minta, amelyben egy objektum, az úgynevezett alany, fenntartja a tőle függő objektumok listáját, az úgynevezett megfigyelőket, és automatikusan értesíti őket az állapotváltozásokról, általában az egyik függvényük meghívásával.
Elsősorban elosztott eseménykezelő rendszerek megvalósítására használják, "esemény vezérelt" szoftverekben. Ezekben a rendszerekben az alanyt általában "eseményfolyamnak" vagy "eseményforrásnak", míg a megfigyelőket "események tartályának" hívják. Az adatfolyam-nómenklatúra szimulálja vagy adaptálódik egy fizikai beállításhoz, ahol a megfigyelők fizikailag el vannak választva, és nem képesek ellenőrizni a tárgy / adatforrás kibocsátott eseményeit. Ez a minta ezután tökéletesen megfelel minden olyan folyamatnak, ahol az adatok I / O-n keresztül érkeznek, vagyis amikor az adatok indításkor nem állnak a CPU rendelkezésére, de "véletlenszerűen" érkezhetnek (HTTP-kérések, GPIO-adatok, felhasználói bevitel a billentyűzetről / egérről /. .., elosztott adatbázisok és blokkláncok, ...). A legtöbb modern nyelv beépített "esemény" konstrukciókkal rendelkezik, amelyek megvalósítják a megfigyelő minta alkotóelemeit. Noha nem kötelező, a legtöbb „megfigyelő” implementáció háttérszálakat fog használni az alany eseményeinek megfigyelésére és a rendszermag más támogatási mechanizmusait (Linux epoll, ...)
Rendszerigény
Minimum:
- 64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
- Op. rendszer: Windows 7
- Processzor: Intel Core i3 (3.4 GHz) / AMD A8-7600 (3.1 GHz)
- Memória: 8 GB RAM
- Grafika: NVIDIA GeForce 660 / AMD R9 270
- DirectX: Verzió: 11
- Tárhely: 10 GB szabad hely
Ajánlott:
- 64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Hozzászólások
-