A lenti Facebook marketing és hirdetés tippek azoknak nagy segítség, akiknek a kampányokat a saját kollégáik, vállalkozóik, a megannyi feladatuk mellett kezelik. Összegyűjtöttük a leghasznosabb információkat, hogy kezdőként szerényebb összegből akár te magad is optimalizálhasd Facebook kampányaidat!
Íme a FACEBOOK MARKETING TIPPEK
1. Érdemes emoji-kat használnod
Felmérések bizonyítják, hogy az emoticonok pozitívan hatnak a Facebook marketing területén. Figyelj oda, hogy mindig a témához kapcsolódó emoticonokkal töltsd fel a tartalmakat. Hidd el, sikered lesz!
2.Rövid videókat készíts
A facebook marketing tippek között szerepelnek a pár másodperces videók. Ezeknek a 8-9 másodperces videóknak az előnye, hogy szinte mindenki végig nézi őket. Ellenben a hosszú videók nem kötik le a figyelmet. Ajánlott például a Crello használata, amely animált posztok létrehozására alkalmas. Sokan nem tudják, de a Canva Pro változata is tud videós animációkat készíteni.
3. Elő a régebbi, de sikeres tartalmakkal!
Az egyik legjobb stratégia, hogy sikeres tartalmakat kissé felfrissítve újra felhasználod. Mindenki biztosan nem látta a tartalmat, ezért érdemes a korábbi közönséget kizárni a célzásból, és új látogatókat bevonzani vele.
4. Boostold a legjobb Facebook posztokat
A Business Manager egy ingyenes teszt-eszköz, ahol a page posts alatt megtalálható egy analitika. Ez megmutatja, hogy melyik Facebook posztod ért el organikusan jó eredményt. Ezután pedig egyértelmű, hogy amelyik tartalom organikusan kiváló eredményt képes elérni, azt bizony érdemes promotálni!
5. Fektess nagy hangsúlyt a képekre
Mindenképpen érdemes a képekre időt szánni. A képek kifejezetten lényeges elemnek számítanak, ha Facebook marketing ötletekről van szó. Összehasonlíthatsz mondjuk két képet a hirdetéskezelőben, és beállíthatod a különböző variációkat.
6. Tisztázzuk, hogy mi az a TKM formula
Az ilyen jellegű posztok nagyobb hatással vannak a célközönségre, és arra buzdítja őket, hogy kommenteljenek. Ebből kiderül, hogy kik azok, akikre nagyobb hatással voltál. Készíts egy TKM posztot, hirdesd legalább addig, amíg száz komment nem lesz rajta, ezután a kommentelőket megcélozhatod egy másik hirdetéssel.
7. Hozz létre lookalike közönségeket
A lookalike közönségek létrehozására több variáció létezik. Létrehozhatsz ilyet a videó megtekintők közösségéből, weboldalad látogatóiból, vagy éppen a már korábban tőled vásárló emberekből. Ezután a Facebook az adatok felhasználásával hasonló emberekhez juttatja el a hirdetésedet.
8. Használd a Story-kat
Nagyon magas organikus elérést generálnak a Facebook storyk, amelyek 24 órán át látható tartalmakat jelentenek. Érdemes ezt a Facebook marketing tippet is alkalmaznod.
Az online marketing lényege, hogy ismerjük a célcsoportunkat, és lehetőleg legyünk tisztában a Facebook algoritmus jellemzőivel. Egy idő után úgy fogod érezni, hogy már a látogatóid fejével vagy képes gondolkodni. Ha mégis segítségre lenne szükséged, a Selector Online Marketing Ügynökség profi csapata a segítségedre lesz.
Hozzászólások
-