0
Új üzenetek
Jelenlévő felhasználók
Kategória
Info! Hozzászóláshoz jelentkezz be vagy regisztrálj!
profilkep
vmarci21 2016.05.26 18:32 IT hírek
Összes válasz megjelenítése
insider profilképe
insider 2016.05.26 18:36 Vagyis, először inkább a garantált 10-15 perces késések tűnjenek el, utána jöhet az IC+ projekt szerintem.
szerkesztve 2016.05.26 18:37-kor insider által
vmarci21 profilképe
vmarci21 2016.05.26 18:41
OFF: @insider: Nem lehet mindent egyszerre, most jönnek 2020-ig az IC+-ok, amik 200 km/h-val tudnak majd menni, de csak max 100 km/h-val fognak, mivel rosszak a sínek, így azokat kell cserélni, ez tart mondjuk 2026-ig, majd azért nem fognak haladn, mert rég a biztosító berendezés, így azt 2030-ra felújítják... Image Na majd utána jön az, hogy megoldják azt, hogy ne legyenek késések... Image Image 
ON: 
Egyébként meg nem is ugyan az a 2 cég, a késések megoldása a Máv-Start feladata, az új kocsikat meg a Máv-mittudoménmi (Image ) csinálja... Image 
insider profilképe
insider 2016.05.26 18:55 @vmarci21: a másik cég meg a MÁV-Stop Image De a biztbert jól mondod, mert a "nemrég" felújított pályákon (Szajol-Gyoma, Szajol-Püspökladány) maga a pálya alkalmas a 160 km/h-ra, csak a biztber nem, aminek a cseréje viszont néhány milliárd Ft.
Válasz írása..