A keresőórás okosotthon eszköze, a Google Home a napokban több felhasználónak is meglepetést okozott, mikor a kért információknál többet is kaptak: Az eszköz ugyanis tulajdonosának a Disney új filmjét, a Szépség és szörnyeteget kezdte el ajánlani.
A Theverge szúrta ki, hogy Reddit-en és Twitteren több felhasználó is megosztotta az érdekes jelenségről szóló bejegyzését. A hirdetés hangja megegyezik az eszköz általános, kért információnál is használtal, viszont így sem sokan örültek a tulajdonosok közül a többletinformációnak.
New Beauty & the Beast promo is one way Google could monetize Home. cc: @gsterling @dannysullivan pic.twitter.com/9UlukSocrO
— brysonmeunier (@brysonmeunier) 2017. március 16.
A keresőóriás ugyanakkor tagadta, hogy hirdetésről lenne szó, szerinte ők csak egy új funkcióval kísérleteztek, amelynek célja a felhasználók számára megfelelő tartalmak ajánlása. A Google Home mesterséges intelligenciára épül és a célja, hogy elkísérje a felhasználókat az egész napjuk során és segítse őket.
Ennek ellenére több felhasználó is azt, hogy ők soha nem kerestek rá a Szépség és a szörnyetekre, vagy hasonló tartalmakra, mégis elhangzott számukra is a film ajánlója.
Hozzászólások
-